close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ניקוי שטיחים– הרבה יותר ממה שחשבתם

מערכת שורשכז חשוון, תשעח16/11/2017

ניקיון שטיחים חשוב מאוד לחיים הטובים שלנו

תגיות:
זה בוודאי לא סוד שאנחנו אוהבים לחיות בבית נקי, מסודר ומטופח. אנחנו משקיעים זמן וכסף בבחירת שטיחים יפות, ספות מרשימות וכמה חפצי נוי שישלימו את התמונה. אלא שלצד ההשקעה בעיצוב ובסידור הבית, וגם בניקיון בסיסי שיאפשר לנו להרגיש שאנחנו חיים בסביבה נעימה ומטופחת במיוחד, אנחנו עשויים לפספס פרט אחד חשוב. הפספוס הזה יוביל להצטברות אבק, והאבק עשוי להוביל להופעתן של תגובות אלרגיות שונות שלרוב אנחנו ממש לא מבינים מה מקורן. כדי להימנע מהתופעות הללו ולהבטיח לעצמנו בית נקי באמת רצוי לבצע ניקוי שטיחים יסודי, כזה שכולל לא רק שאיבה שגרתית של השטיח אלא ניקיון עמוק ומקצועי יותר. איך עושים את זה?

מה הוא ניקוי שטיחים מקצועי?
בפשטות, ניקוי שטיחים באופן מקצועי הוא תהליך שידרוש התאמה מדויקת של חומרי הניקוי לשטיח שלכם. בין אם יש לכם שטיח מקיר לקיר במשרד, שטיח פרסי בסלון או שטיח צמר בחדר השינה – לכל סוג בד נדרש חומר ייחודי המתאים לו ומסוגל לשמור עליו מכל משמר. בחירה לקויה של החומרים או של שיטת העבודה עשויה לפגוע בשטיח שלכם, ואין ספק שהנזק במקרה הזה הוא לא רק רגשי (הגעגוע לשטיח היפה) אלא כלכלי. התהליך המקצועי יכלול גם טבילת השטיח בלחץ מים גבוה, הברשת השטיח ושימוש בחומרים שונים שיסייעו בניקוי השטיח מצד אחד ובשמירה על אורך החיים שלו מצד שני. למידע נוסף על ניקוי שטיחים ועל השיטות השונות לחצו כאן.

כך תבחרו חברת ניקיון מתאימה
כדי לשמור על השטיח שלנו נקי לאורך זמן אנחנו זקוקים לשירות מקצועי של חברה המתמחה בניקיון שטיחים. הצעד הראשון והמתבקש בדרך לבחירה הנכונה הוא, כמובן, ביצוע סקר שוק. כאן רצוי להתמקד באיכות ובניסיון של החברה, ולתת לנושאים הללו את הדגש. נכון, המחיר הוא נושא חשוב מאוד אבל במקרים רבים מחיר נמוך מדי עשוי להעיד על שירות ברמה ירודה או על תוצאה לא מאוד מרשימה. אל תתפשרו על האיכות, ותנו לה את הדגש הראוי. רק כך תוכלו ליהנות מהשטיח שלכם לאורך זמן, לשמור עליו וגם לדעת שאתם שומרים על הבריאות של כל דיירי הבית, בלי אבק ובלי תופעות אלרגניות בלתי רצויות שמופיעות לעתים קרובות בעקבות חשיפה מוגברת לאבק.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה